دکتر کامران از مردم شهید پرور استان اصفهان و حومه به مناسبت حضور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی وباهنر تشکر وقدردانی کرد و گفت: این یک فرهنگ صداقت و فرهنگ ضد حقه بازیست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ دکتر کامران ضمن تشکر از مردم شهید پرور اصفهان و حومه به […]

دکتر کامران از مردم شهید پرور استان اصفهان و حومه به مناسبت حضور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی وباهنر تشکر وقدردانی کرد و گفت: این یک فرهنگ صداقت و فرهنگ ضد حقه بازیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ دکتر کامران ضمن تشکر از مردم شهید پرور اصفهان و حومه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی وباهنر اظهار داشت: این فرهنگ، فرهنگ صداقت وفرهنگ ضد نفاق و حقه بازیست.

کامران گفت: مردم باید تلاش کنند که هرساله مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی وباهنر را به بهترین شیوه برگزار کنند چرا که آنها نماد کامل ونمونه دولتمردان بزرگ و واقعی هستندکه نامشان تا ابد بر تارک این انقلاب سبز واستوار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بعضیها در دل حکومت حسود هستد، افزود: یکسری افراد هستند که با نظرات گزینه ای وسلیقه ای خود پیشنهاد میدهند که چه کسی باید درکدام مراسم سخنرانی کند،و چه کسی نباید حضور داشته باشد. اما در اصل این خود مردم هستند که حکمران واقعی، وکیل و مسئول شخصی خود ودیگران در جامعه هستند.

کامران اضافه کرد: برخی از این افراد و مسئولین بایستی بجای این موضعها و لابی گریهایی که بر سر قدرت و منصب برای خود و… تلاش میکنند به فکر حل وفصل اساسی مشکلات بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی مملکت باشند وفرد درست و همتای نظام و اسلام را انتخاب کنند. تا انشالله خداوند نیز یارگیر آنها باشد.

وی در پایان با قرائت دعای خیر در جهت عاقبت بخیری همه مردم ایران خصوصا قشر جوان ابراز داشت: انشالله با فرهنگ صداقت و درستی در مسئولیت کاری خود سیره زندگی شهیدان باهنر و رجایی را الگو قرار دهیم وبا همکاری و همفکری مشکلات امروز کشور عزیزمان را به حداکثر برسانیم.

خبرنگار: کویستان عبدالحکیمی