رشادت و شهامت کارکنان انتظامی قابل تقدیر است رئیس جمهور در دیدار با جانبازان استان که ۶ تن از جانبازان انتظامی کردستان نیز حضور داشتند، گفت: رشادت و شهامت کارکنان انتظامی قابل تقدیر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آیت‌الله “سید‌ ابراهیم رئیسی” در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان […]

رشادت و شهامت کارکنان انتظامی قابل تقدیر است

رئیس جمهور در دیدار با جانبازان استان که ۶ تن از جانبازان انتظامی کردستان نیز حضور داشتند، گفت: رشادت و شهامت کارکنان انتظامی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آیت‌الله “سید‌ ابراهیم رئیسی” در دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان انتظامی کردستان که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده انتظامی کردستان و دیگر مسئولان استانی نیز حضور داشتند، با بیان اینکه امنیت کنونی مرهون خون پاک شهداء است و اگر از خودگذشتگی و شهامت شهدای امنیت نبود کسی نمی‌دانست وحشی‌گری‌های اغتشاشگران چه بر سر مردم و کشور می آمد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه کردستان جایگاه نیروهای مجاهد و مردم سلحشور است، اظهار کرد: در همین سنندج خانواده‌هایی داریم که ۳ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند و یا سه بار در جهت تامین آسایش شهروندان مجروح شده‌اند.
وی افزود: کارکنان انتظامی در مقابل اغتشاشگران از خاک و کشور و مردم دفاع کردند، این روحیه جهاد و ازخودگذشتگی را نشان می‌دهد.

رئیس جمهور خانواده‌های شهدا را مایه آبرو، افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: شهدا و جانبازان ارزشمندترین و مهمترین دارایی‌های خود، یعنی جانشان را در مسیر امتحان الهی به میدان آوردند و لذا در ابتلا و امتحان خود نمره قبولی گرفتند.
دکتر رئیسی تاکید کرد که امنیت خط قرمز و مهم‌ترین و محوری‌ترین مسئله برای هر جامعه و کشوری است و هیچ مردم و کشوری اجازه نمی‌دهند کسی امنیت آنها را به خطر بیندازد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان