ضارب آمران به معروف در اصفهان دستگیر شد رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ضارب ۲ نفر از آمران به معروف در شهر اصفهان در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی شکایت ستاد […]

ضارب آمران به معروف در اصفهان دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ضارب ۲ نفر از آمران به معروف در شهر اصفهان در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مبنی بر توهین، ضرب و جرح و سرقت گوشی تلفن همراه ۲ نفر از آمران به معروف موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر از آمران به معروف در یکی از پمپ بنزین های شهر اصفهان به راننده خانم یک دستگاه خودروی سواری پژو۲۰۶ که کشف حجاب کرده بود تذکر می دهند اما با توهین و فحاشی از سوی وی مواجه می شوند و در ادامه راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به آنها حمله ور شده و پس از ضرب و جرح آمران به معروف گوشی تلفن همراه یکی از آمران را به خانم کشف حجاب داده و او نیز آن را به سرقت می برد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با انجام یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه در کمترین زمان ممکن فرد ضارب دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی دادند.

سرهنگ طُریفی، خاطر نشان کرد: همچنین فرد کشف حجاب کرده نیز به جرم اخلال در نظم عمومی، کشف حجاب در انظار عمومی، توهین به آمران به معروف و سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد