با حضور فرماندار اصفهان ، مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیر کل نوسازی مدارس استان و جمعی از مدیران شهرستان ،ساختمان مدرسه ۹کلاسه خیرساز حاج محمد رحیم منصف،سالن ورزشی و نمازخانه حاجیه خانم طیبه میرفندرسکی و مدرسه ۹ کلاسه زنده یاد فاطمه جورابچیان در ناحیه ۴ ، افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش […]

با حضور فرماندار اصفهان ، مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیر کل نوسازی مدارس استان و جمعی از مدیران شهرستان ،ساختمان مدرسه ۹کلاسه خیرساز حاج محمد رحیم منصف،سالن ورزشی و نمازخانه حاجیه خانم طیبه میرفندرسکی و مدرسه ۹ کلاسه زنده یاد فاطمه جورابچیان در ناحیه ۴ ، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و مشارکت خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی گفت: مشارکت در مدرسه سازی از ماندگارترین کارهای نیک است.
وی افزود: خیرین با هزینه کردن سرمایه ی خود درمسیر تعلیم و تربیت نسل آینده کشور ، نقش بزرگی در توسعه و شکوفایی دانش آموزان امروز و ترسیم آینده ای روشن برای جوانان این مرز و بوم ایفا می کنند که شایسته تقدیر و تجلیل اند.
فرماندار اصفهان با تشریح وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان ، اظهار داشت : الحمدالله با حضور و مشارکت خیرین عزیز مدرسه ساز شاهد اتفاقات چشمگیری در توسعه فضاهای آموزشی هستیم که امیدواریم این روند همچنان پرقوت از قبل ادامه داشته باشد.