۲۷٫۶کیلومتر راه اصلی وبزرگراه در کردستان با صرف ۷۳۴ میلیارد تومان اعتبارساخته شد سرپرست معاونت مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به تداوم فعالیت های راهسازی در استان گفت: امسال ۲۷٫۶ کیلومتر انواع راه شامل راه اصلی وبزرگراه ساخته شده که از این مقدار۲۳ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته است. به […]

سرپرست معاونت مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به تداوم فعالیت های راهسازی در استان گفت: امسال ۲۷٫۶ کیلومتر انواع راه شامل راه اصلی وبزرگراه ساخته شده که از این مقدار۲۳ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی فتحی اظهار کرد: از مجموع ۲۷٫۶ کیلومتر راه ساخته شده در سالجاری، ۱۹٫۴ باند دوم یا بزرگراه در مسیرهای بیجار- دیواندره، بیجار- همدان، سقز- بانه، گردنه صلوات آباد وکمربندی سریش آباد است که برای ساخت آن پنج هزار و۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
فتحی ادامه داد:۸٫۲ کیلومتر راه اصلی نیز در مسیرهای بانه-سوته، اورامان-نوین و ورودی شهرمریوان در سال ۱۴۰۲ زیر بار ترافیک رفته که برای ساخت وبهره برداری از آن یک هزار و۶۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود:هم اکنون در حوزه راهسازی استان ۲۱ کیلومتر بزرگراه و۱۵ کیلومتر راه اصلی در حال اجرا است که امیدواریم با تامین منابع مالی لازم در اسرع وقت به بهره برداری برسد.