مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: از تمام سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و کانون‌های تخصصی و افرادی که ما در برپایی این نمایشگاه یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،احمدرضا طحانیان اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده با تعریف برنامه های جنبی و […]

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: از تمام سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و کانون‌های تخصصی و افرادی که ما در برپایی این نمایشگاه یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،احمدرضا طحانیان اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده با تعریف برنامه های جنبی و آموزشی زمینه ارتقاء کیفی این نمایشگاه را افزایش بدهیم تا بهره‌وری بیشتری را به همراه داشته باشیم.

مهردا مرادمند، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در این مراسم گفت: از دکتر طحانیان تشکر قدردانی می کنم چرا که با همت زیادی به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی هستند. وی با توجه به اهمیت امنیت غذایی افزودند: کشور ما به دلیل کاهش بارندگی و سایر مسائل وضعیت مطلوبی ندارد و جا دارد با سرعت و دقت بیشتری کارهای مروبط به کشاورزی و همچنین امنیت غذایی را انجام دهیم تا بهره‌وری بهتری از منابع آب داشته باشیم. کشاورزان ما فهیم و پیشرو هستند و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع و افزایش بارش رحمت الهی افزایش بهره‌وری را با تکیه به دانش روز داشته باشیم.

همچنین در این مراسم دکتر نقش، معاونت اقتصادی استانداری اصفهان گفتند: برگزاری چنین رویدادهای در استان و کشور می‌تواند در جهت توسعه اقتصادی بسبار با اهمیت باشد. ایشان با توجه به جایگاه فعالیت‌های دانش محور تاکید کردند: گام برداشتن به سمت فعالیت‌های دانش بنیان و تکیه به دانش بسبار ضروری است و چنانچه بخواهیم در آینده حرفی برای گفتن در کشاورزی داشته باشیم ناچار هستیم به سمت استفاده از دانش و تجربه کارآمد برویم تا بهره‌وری بیشتری از منابع طبیعی داشته باشیم.