یاد و خاطره سردار شهید زاهدی در حافظه تاریخی ایران ماندگار می‌ماند شهردار اصفهان گفت: درست است که شهر ما مهد دلاورمردان و دلیران است، اما قله‌هایی داریم که به حافظه تاریخی ایران افزوده خواهد شد و فراموش نخواهند شد؛ بی‌شک یکی از آن قله‌ها «سردار شهید محمدرضا زاهدی» خواهد بود که نام و یاد […]

شهردار اصفهان گفت: درست است که شهر ما مهد دلاورمردان و دلیران است، اما قله‌هایی داریم که به حافظه تاریخی ایران افزوده خواهد شد و فراموش نخواهند شد؛ بی‌شک یکی از آن قله‌ها «سردار شهید محمدرضا زاهدی» خواهد بود که نام و یاد او برای همیشه به‌عنوان یک دلاورمرد در تاریخ ما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: با همدلی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط شهر اصفهان نوروز ۱۴۰۳ پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی بود که بر اساس نظرسنجی انجام شده سطح رضایت آن‌ها از میزبانی نصف جهان زیاد بود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در ایام پیش‌رو با توجه به اینکه در آستانه عید سعید فطر قرار داریم، موج جدید سفرها به شهر اصفهان را شاهد باشیم، افزود: در حال حاضر یکی از محل‌های اسکان مسافران که مدارس آموزش و پرورش بود و در ایام نوروز حتی بعضی شب‌ها تا ۵۰ هزار نفر اسکان مسافر داشت را با توجه به بازگشایی مدارس نداریم که امیدواریم هتل‌ها و اماکن پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران کفایت کند؛ البته در این راستا سالن‌های ورزشی را نیز برای اسکان پیش‌بینی کردیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهروندانی که تمایل دارند منازل خود را به‌صورت استیجاری در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی اصفهان قرار دهند، می‌توانند از طریق واحدهای صنفی منتخب اتحادیه مشاوران املاک اقدام و کمک کنند تا نگرانی برای اسکان مسافران نداشته باشیم.

پس از تعریض بزرگراه شهید خرازی، پل صاحب‌روضات به عنوان اتفاق خوب می‌تواند به روان شدن ترافیک غرب اصفهان کمک کند

قاسم‌زاده با اشاره به بهره‌برداری آزمایشی از پل صاحب‌روضات در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: پل صاحب روضات به عنوان نقطه اتصال خیابان‌های صاحب روضات و بهستان نوروز ۱۴۰۳ به‌طور آزمایشی بهره‌برداری شد؛ از سال‌ها پیش قرار بود این پروژه اجرا شود، اما به دلایل فنی و مشکلات ترافیکی قابلیت اجرا پیدا نکرده بود که سال گذشته آغاز و بدون اختلال در تردد خودروها در بزرگراه شهید خرازی احداث شد و به‌زودی به‌طور رسمی افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: پس از تعریض بزرگراه شهید خرازی، پل صاحب‌روضات به عنوان اتفاق خوب می‌تواند به روان شدن ترافیک غرب اصفهان کمک کند.

شهردار اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار جانباز سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، فرمانده ولایتمدار دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و جمعی از هم‌رزمان و همراهان ایشان، از تمام شهروندان دعوت کرد در تشییع این فرمانده شجاع و پرتلاش شرکت کنند.

قاسم‌زاده گفت: درست است که شهر ما مهد دلاورمردان و دلیران است، اما قله‌هایی داریم که به حافظه تاریخی ایران افزوده خواهد شد و فراموش نخواهند شد؛ این قله‌ها در شهر ما شهیدان خرازی، همت و کاظمی بوده‌اند و یکی از آن قله‌ها بی‌شک سردار شهید محمدرضا زاهدی خواهد بود که نام و یاد او برای همیشه به‌عنوان یک دلاورمرد در تاریخ ما خواهد ماند و به‌رغم گذشت زمان، این عزیزان هرگز فراموش نخواهند شد.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم ما در این تشییع حضور پیدا کنند و از ثواب این حضور بهره‌مند شوند.