شرکت فولادمبارکه برای به‌کارگیری رویکردهایی در حوزه‌های محیط‌زیستی، اجتماعی و حکمرانی برای اولین بار و پس از طی مراحل ارزیابی و داوری، موفق به کسب نشان پنج ستاره تعالی مبتنی برالگوی ESG در یک جایزه بین المللی گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شرکت فولادمبارکه برای به‌کارگیری رویکردهایی در حوزه‌های محیط‌زیستی، اجتماعی و […]

شرکت فولادمبارکه برای به‌کارگیری رویکردهایی در حوزه‌های محیط‌زیستی، اجتماعی و حکمرانی برای اولین بار و پس از طی مراحل ارزیابی و داوری، موفق به کسب نشان پنج ستاره تعالی مبتنی برالگوی ESG در یک جایزه بین المللی گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شرکت فولادمبارکه برای به‌کارگیری رویکردهایی در حوزه‌های محیط‌زیستی، اجتماعی و حکمرانی برای اولین بار و پس از طی مراحل ارزیابی و داوری، موفق به کسب نشان پنج ستاره تعالی مبتنی برالگوی ESG (Environmental, Social & Governance) در یک جایزه بین المللی شد.
این جایزه توسط سه موسسه BPIR و GBN و مرکز تحقیقات تعالی کشور نیوزلند برگزار شده و سازمان‌ها را از لحاظ تعهد به مفهوم پایداری و عملکرد و نتایج آن‌ها در حوزه ESG مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
شایان ذکر است موسسه بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) نیز از حامیان این جایزه است.
شرکت فولامبارکه با عملکرد برجسته خود در سه حوزه محیط زیستی، اجتماعی و حکمرانی توانست با راهیابی به مرحله نهایی این جایزه در کنار سایر رقبای بین‌المللی حاضر در فرایند ارزیابی به این افتخار نائل شود