مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت،مانور فعالان قرآنی در سطح استان است.،اظهار داشت: این نمایشگاه محل مناسبی برای عرضه فعالیتهای آنهاست و مردم هم می‌توانند بازدید کنند و بهره قرآنی ببرند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت،مانور فعالان قرآنی در سطح استان است.،اظهار داشت: این نمایشگاه محل مناسبی برای عرضه فعالیتهای آنهاست و مردم هم می‌توانند بازدید کنند و بهره قرآنی ببرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، با بیان اینکه بعد از دو سه سال وقفه در بر چهگزاری نمایشگاه قرآن که در ایام کرونا یکی از زیان های کروناعدم برگزاری نمایشگاه قرآن بود، با همت نمایشگاه بین‌المللی توانستیم امروز این نمایشگاه را برپا کنیم تصریح کرد:
نمایشگاه قرآن و عترت،مانور فعالان قرآنی در سطح استان است و این نمایشگاه محل مناسبی برای عرضه فعالیتهای آنهاست و مردم هم می‌توانند بازدید کنند و بهره قرآنی ببرند.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که از بهمن ماه سال قبل تاکنون برای به ثمر رسیدن این نمایشگاه تلاش کردند، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه برای تحکیم خانواده در قرآن تاثیرات بسیاری می تواند داشته باشد و از خداوند متعال می خواهم به همه ما توفیق بدهد در عرصه قرآنی تلاش بیشتری بکنیم.
همچنین در ادامه این نشست، جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نیز با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه در زمانی در حال برگزاری است که جامعه به دلیل شرایط سخت کرونایی از هر گونه معنویت به دور بوده است و فضای جامعه بسیار آلوده شده است.
وی افزود: این نمایشگاه کار فرهنگی فرهیخته و تمیز است،همان گونه که همیشه اصفهانی ها کارهایی در جه یک و تمیز انجام می دهند و هیچ چیز مگر قرآن نمی‌تواند در این جامعه کنونی هماوردی کند.
وی در ادامه از برگزاری جلسه قرائت قرآن در چهار باغ یاد کرد و از برگزار کنندگان این طرح تشکر کرد و آن را کار بسیار شایسته و درستی دانست.
وی در پایان اظهار داشت: برکت سفره ای که امروز در اصفهان پهن شد در حد این چند روز نیست و در حد یک عمر است.
در ادامه این نشست،مدیران دیگر مجموعه های قرآنی استان شرکت کننده در نمایشگاه نیز پیشنهاداتی مبنی بر ایجاد دبیرخانه دایمی نمایشگاه قرآن در نمایشگاه بین‌المللی استان و نیاز سنجی از بازدید کنندگان و برگزاری همایش اهل قلم در جوار نمایشگاه برای سال های آینده داده شد.
شایان ذکر است نمایشگاه قرآن و عترت از پنجم تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برپاست و وسایل حمل و نقل عمومی در میادین اصلی شهر به جهت بازدید مردم از این نمایشگاه قرار داده شده است.
خبرنگار: الهام خانی