تقدیر وزیر کشور از اقدامات اربعینی استانداران کردستان وزیر کشور از استانداران به ویژه در استان هایی که مستقیما مشغول فعالیت اربعینی بودند (کرمانشاه، کردستان،ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان) و به زایران حسینی (ع) خدمت رسانی کردند، تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نشست ۶ ساعته استانداران […]

تقدیر وزیر کشور از اقدامات اربعینی استانداران کردستان

وزیر کشور از استانداران به ویژه در استان هایی که مستقیما مشغول فعالیت اربعینی بودند (کرمانشاه، کردستان،ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان) و به زایران حسینی (ع) خدمت رسانی کردند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نشست ۶ ساعته استانداران سراسر کشور به ریاست دکتر وحیدی، وزیر کشور و با حضور معاونین وزیر در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد.

وزیر کشور در این نشست از استانداران به ویژه در استان هایی که مستقیما مشغول فعالیت اربعینی بودند (کرمانشاه، کردستان،ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان) و به زایران حسینی (ع) خدمت رسانی کردند، تقدیر کرد.

ساماندهی اتباع بیگانه، انتخابات و آسیب های اجتماعی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر کشور در این نشست با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی، «مردمی و در کنار مردم بودن» را از ویژگی های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: این ویژگی یکی از ملاک های ارزیابی فرمانداران در دولت سیزدهم خواهد بود.
 

کویستان عبدالحکیمی