گاهی یک رای هم موثر است، هیچ کس نگوید رای من تنها، چه تأثیری دارد؟ گاهی یک رای یا چند رای در سرنوشت کشور اثر می‌گذارد.

“بسم رب الشهدا و الصدیقین”
“مقام معظم رهبری”
گاهی یک رای هم موثر است، هیچ کس نگوید رای من تنها، چه تأثیری دارد؟ گاهی یک رای یا چند رای در سرنوشت کشور اثر می‌گذارد.
ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار لرستان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان و آزادگان عزیز، معلمین و اساتید دانشگاه، پزشکان و پرستاران ایثارگر،
جوانان، نخبگان و رای اولی‌های عزیز، آقایان و بانوان محترم، دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، شما با حضور خود در جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرین دیگری از تاریخ سرزمین اسلامی ایران را رقم زدید.
این رویداد مهم را شما تحت فشار رسانه‌های بیگانه و دشمنان قسم خورده نظام و کم و کاستی‌های موجود وضعیت معیشتی کنونی کشور رقم زدید.
این موفقیت را که در سایه وحدت و یکپارچگی و عشق و علاقه شما به شهدا، خصوصاً شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاده، را خدمت یکا یک شما عزیزانی که با حضور سبز خود در پای صندوق‌های رای نقش‌آفرینی کردید و به ویژه شما عزیزانی که با تحقیق و مطالعه رای خود را به نام کاندیدای اصلح حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی به صندوق انداخته‌اید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان موفقیت و سربلندی و سلامت تمامی شما عزیزان را آرزومندم .
امید است رئیس جمهور منتخب بتواند با همراهی و حمایت همه جانبه ملت مشکلات ایجاد شده را مرتفع نموده و درخت پر بار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که حاصل رشادت‌ها و اهداء خون هزاران شهید از فرزندان برومند کشور است بیش از پیش تقویت کرده و آینده بی‌نظیری را رقم بزند.
ما خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان لرستان با همت تمام زیر چتر معنوی مقام معظم رهبری و دوش به دوش رئیس جمهور منتخب در کنار مردم مومن و ولایتمدار استان اهداف مقدس نظام را دنبال خواهیم کرد.
حاج رمضان قاضی زاده
رئیس ستاد شاهد و ایثارگران استان لرستان