امنیت مردم خط قرمز پلیس است / پلیس مخالف شادی مردم نیست / هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود/ کشف بیش از ۴میلیون ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه در کردستان فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: افرادی که در شب چهارشنبه سوری باعث ایجاد […]

امنیت مردم خط قرمز پلیس است / پلیس مخالف شادی مردم نیست / هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود/ کشف بیش از ۴میلیون ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه در کردستان

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: افرادی که در شب چهارشنبه سوری باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس خواهند بود و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان بیان داشت: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به شکل نادرست توسط عده‌ای محدود، موجب شده تا روزهای پایانی سال به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شده و شاهد حوادث غم باری باشیم که بیشترین قربانیان آن، کودکان و نوجوانان هستند.

وی افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با بی نظمی و اخلال در امنیت مخالف است.

فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه پایانی سال، تصریح کرد: افرادی که در شب چهارشنبه سوری باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت قرار می‌گیرند و وسایل نقلیه آنان نیز توقیف خواهد شد.

سردار آزادی از کشف بیش از ۴ میلیون ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون خصوصا در این ایام ۴ میلیون و ۵۶۰  هزار عدد انواع مواد محترقه توسط انتظامی استان کشف شده است.

این مقام انتظامی به خانواده ها توصیه کرد، نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل انگاری و لحظه ای غفلت، حادثه ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.