جامعه آماری بنیاد شهید باید در عرصه‌های مختلف مشخص شود نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت:باید جامعه آماری بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه‌های مختلف مشخص شود. به گزارش  پایگاه خبری شهید یاران به نقل از برگزاری مهر/ روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، […]

جامعه آماری بنیاد شهید باید در عرصه‌های مختلف مشخص شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت:باید جامعه آماری بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه‌های مختلف مشخص شود.

به گزارش  پایگاه خبری شهید یاران به نقل از برگزاری مهر/ روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با وی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران اظهارداشت: اقدامات صورت گرفته در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مایه خوشبختی است و کار باید با همین قوت ادامه پیدا کند.

وی سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را جنبه نمادین کار دانست و عنوان کرد: یک جنبه فعالیت‌های ما کار فکری و فرهنگی و جنبه دیگر تحفظ و صیانت از خانواده شهدا و ایثارگران در برابر هجمه دشمنان است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: به عنوان مثال می‌توان گروه‌های همگن را در رده‌های سنی مختلف از میان جامعه مخاطب مشخص و سپس به صورت هفتگی یا ماهانه جلساتی را جهت بصیرت افزایی، رفع شبهات و ایجاد رابطه عاطفی برگزار کرده و سپس کار را به شهرستان‌ها توسعه دهیم.

همچنین در ابتدای این دیدار محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان نیز به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت و عنوان کرد: اشتغال، مسکن و درمان از جمله مهمترین مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است.
امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ارسال لوح سپاس از آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در اولویت قرار دادن رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان تقدیر کرد و این لوح توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به وی اهدا شد.