قطع راه ارتباطی ۱۵۰ روستا در استان اصفهان راه ارتباطی ۱۵۰ روستا در استان اصفهان همچنان بر اثر بارش‌های اخیر مسدود است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم اکنون ۱۵۰ راه ارتباطی روستایی در شهرستان‌های فریدونشهر، سمیرم، چادگان و بویین میاندشت بر اثر بارش‌های شدید برف در […]

قطع راه ارتباطی ۱۵۰ روستا در استان اصفهان

راه ارتباطی ۱۵۰ روستا در استان اصفهان همچنان بر اثر بارش‌های اخیر مسدود است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم اکنون ۱۵۰ راه ارتباطی روستایی در شهرستان‌های فریدونشهر، سمیرم، چادگان و بویین میاندشت بر اثر بارش‌های شدید برف در چند روز اخیر مسدود است.
منصور شیشه فروش افزود: همچنین برق برخی از این مناطق روستایی در شهرستان سمیرم و کمران و وزوه در پشتکوه دوم فریدونشهر بر اثر این بارش‌ها قطع شده که با اعزام بالگرد از توانیر سعی شده این مشکل در اسرع وقت برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه یک بالگرد نیز برای تامین جیره‌ی غذایی و خوراک دام هفت روستای درگیر برف پشتکوه فریدونشهر اعزام شده است ادامه داد: هم اکنون ۷۵۰ نیروی راهداری به همراه حدود ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات در مناطق درگیر برف استان مشغول بازگشایی راه‌ها هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان فرسوده بودن ماشین آلات راهداری را یکی از عوامل تاثیر گذار در کُند بودن امداد رسانی و بازگشایی جاده‌ها اعلام کرد و گفت: از وزارت راه درخواست داریم با توجه به شرایط ویژه‌ی اصفهان از جمله پرتردد بودن و پرترافیک بودن راه ها‌ی این استان در اسرع وقت نسبت به تجهیز ماشین آلات راهداری این استان اقدام کنند.