آمریکایی ها و غربی ها مدافعین دروغین کردها هستند یکی از فرماندهان سپاه قدس گفت: آمریکایی ها و غربی ها مدافعین دروغین کردها هستند و هنوز هم در خصوص کشتار جمعی هزاران کردستانی توسط رژیم بعث عراق که با سلاح های غربی صورت گرفته، سکوت کرده اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

آمریکایی ها و غربی ها مدافعین دروغین کردها هستند

یکی از فرماندهان سپاه قدس گفت: آمریکایی ها و غربی ها مدافعین دروغین کردها هستند و هنوز هم در خصوص کشتار جمعی هزاران کردستانی توسط رژیم بعث عراق که با سلاح های غربی صورت گرفته، سکوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار مسگریان در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در سنندج برگزار شد اظهار داشت:  افتخار می کنم که بخشی از زندگیم را سرباز حاج قاسم بودم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی دست یافتنی است و باید در میان نسل های آینده ساز کشور شاهد نقش آفرینی حاج قاسم ها باشیم.

سردار مسگریان اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نتیجه تلاش و مجاهدت و توکل خود را گرفت و همه مردم ایران از خدمات حاج قاسم سلیمانی بهره مند شدند.

وی افزود: ارادت ویژه حاج قاسم به مردم کردستان و خدمات وی به این مردم وصف ناشدنی است.

این فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: وقتی حمله داعشیان به سنجار اتفاق افتاد هیچکدام از کشورهای مدعی مقابله با داعش به یاری مردم سنجار نشتافتند و تنها حاج قاسم نیرو و تجهیزات به آن منطقه ارسال کرد.

سردار مسگریان تصریح کرد: آمریکایی ها و کشورهای غربی از ملت های منطقه سوء استفاده کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی باعث احیای کرد در عراق شد و این را بارها سردمداران اقلیم کردستان عراق ابراز داشته اند.

سردار مسگریان خاطرنشان کرد: همین منافقین که سنگ کردها را به سینه می زنند در منطقه «کلار» دست به کشتار جمعی کردهای اقلیم کردستان زدند.

وی افزود: در سال ۱۹۹۶ در زمان جنگ داخلی عراق شاهد خیانت آمریکایی ها بودیم و آن ها در مقابل صدام کردها را تنها گذاشتند و در سوریه عفرین و کوبانی را می بینیم که با وعده توخالی آمریکایی ها دوباره کردها را تنها گذاشند.

سردار مسگریان تصریح کرد: آمریکایی ها بارها در خاک عراق و سوریه به داعشیان پشتیبانی هوایی و تجهیزاتی انجام دادند و ما این مهم را در آزادسازی جلولا دیدیم.

وی افزود: آمریکایی ها و غربی ها مدافعین دروغین کردها هستند، وقتی کردها کشتار جمعی شدند و بمباران شیمیایی شدند کجا بودند این مدافعین دروغین؟

این فرمانده سپاه قدس اظهار داشت: آمریکایی ها در سال ۲۰۲۰ در یک اقدام تروریستی یک مهمان رسمی یک کشور را به شهادت رساندند و ما را از نعمت این سردار بزرگ محروم کردند.

سردار مسگریان تصریح کرد: هیچگاه نام و یاد و خدمات حاج قاسم سلیمانی را فراموش نمی کنیم و آمریکایی ها و دشمنان اسلام تقاص این جنایت تروریستی را پس خواهند داد.