وزیر کشور درباره روند پیگیری ماجرای حادثه و فوت مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره حادثه برای خانم مهسا امینی در مرکز فراجا، اظهار داشت: درباره این موضوع چند اقدام باید انجام بگیرد؛ اولین اقدام اینکه با […]

وزیر کشور درباره روند پیگیری ماجرای حادثه و فوت مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره حادثه برای خانم مهسا امینی در مرکز فراجا، اظهار داشت: درباره این موضوع چند اقدام باید انجام بگیرد؛ اولین اقدام اینکه با وزارت بهداشت و پزشکی قانونی صحبت شد تا به سرعت دلیل فوت را از نظر کارشناسی بررسی کنند. همزمان از فرماندهی فراجا خواسته شد کلیه دلایل و مطالب پیرامون موضوع را جمع آوری کنند.

وی افزود: همچنین از معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خواسته شد بر این کار نظارت کرده و موضوع را دنبال کند تا در اسرع وقت ارزیابی انجام بگیرد؛ دلایل بروز حادثه روشن میشود و بخش زیادی از مسئله به روشن شدن دلایل پزشکی این فوت باز می گردد.

وزیر کشور بیان کرد: همچنین میخواهم کسانی که به اظهارنظر میپردازند فرصتی را در نظر بگیرند تا نتایج روشن شود و چون ممکن است برخی اظهارنظرها با واقعیت تطبیق نداشته باشد و موجب شود که بعضا مسائل مبهم مطرح شود. مسئله روشن و مشخص خواهد شد؛ همچنین از استانداری تهران خواسته شد که موضوع را دنبال کنند. دستگاه ها مسئله را دنبال میکنند و امیدواریم علت فوت بزودی مشخص شود و آقای رئیس جمهور هم دستور صادر کردند مسئله به طور جدی پیگیری شده تا نتایج به اطلاع مردم عزیزمان برسد.