استاندار اصفهان گفت: بدون شک یکی از مهمترین میدان ها برای ایجاد احساس تعلق نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی در نسل های آینده برگزاری کنگره شهدا است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عصر امروز نهم مهرماه، شورای سیاستگذاری کُنگره بزرگداشت […]

استاندار اصفهان گفت: بدون شک یکی از مهمترین میدان ها برای ایجاد احساس تعلق نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی در نسل های آینده برگزاری کنگره شهدا است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عصر امروز نهم مهرماه، شورای سیاستگذاری کُنگره بزرگداشت ٢۴ هزار شهید استان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.
دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست با اشاره به ضرورت و اهمیت پرداختن به حوزه ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: همگان می دانند تا زمانی که درصدد تقویت فرهنگ ایثار و رویکردهایی که در دهه اول انقلاب پیش پای مردم این سرزمین قرار گرفت؛ حرکت کردیم توفیقات خداوند شامل حال‌مان شد.
وی ادامه داد: با رویکردی که دشمن در سال های اخیر و جنگ شناختی که علیه مملکت ما راه انداخته؛ به نظر می رسد مسیری جز تقویت آرمان های انقلاب و دفاع مقدس نداریم. بدون شک یکی از مهمترین میدان ها برای ایجاد احساس تعلق نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی در نسل های آینده برگزاری کنگره شهدا است.
استاندار اصفهان عنوان کرد: به دنبال این هستیم که آحاد مردم را در برگزاری فرایند کنگره شهدای استان اصفهان مشارکت دهیم.
دکتر مرتضوی تصریح کرد: ما نیز در مجموعه مدیریتی استان، برای برگزاری هر چه بهتر و شایسته تر این کنگره سربازی خواهیم کرد.
گفتنی است در پایان این نشست حکم ریاست کنگره بزرگداشت شهدای استان اصفهان به دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان اهدا گردید‌‌.