مزار شهدای استان کردستان همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه فجر غبارروبی و گلباران شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در سومین روز و نخستین پنجشنبه دهه مبارک فجر،مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، با عنوان«مهمانی لاله‌ها»، همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شد.این مراسم در سنندج با […]

مزار شهدای استان کردستان همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه فجر غبارروبی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، در سومین روز و نخستین پنجشنبه دهه مبارک فجر،مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، با عنوان«مهمانی لاله‌ها»، همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شد.
این مراسم در سنندج با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس، فرمانده انتظامی کردستان، جمعی دیگر از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا درگلزار شهدای بهشت‌محمدی این شهر،برگزار شد.
صدیق جدیدالاسلامی، فرزند شهید از کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز در ایام دهه فجر مهمان لاله‌های پرپری هستیم که با تقدیم جان خود امنیت، آسایش، عزت، شجاعت، غیرت و حق‌طلبی را برای ما به ارمغان آوردند.
وی با با بیان اینکه زنده نگهدداشتن یاد و خاطره شهدا حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: سؤال اینجاست ما در مقابل این همه ایثار شهدا چکار کرده‌ایم.
این فرزند شهید کردستانی با بیان اینکه جانمان را در راه انقلاب تقدیم می‌کنیم، تصریح کرد: فتنه‌گران و ضدانقلاب بدانندشیرمرد بزرگی همچون رهبر معظم انقلابزنده و سایه‌اش بر سر ماست و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که توطئه‌های دشمنان تحقق یابد.

در پایان این مراسم مسئولان و مردم در کنار هم مزار شهدای بهشت‌محمدی سنندج را عطرافشانی و گلباران کردند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان