یورش نظامیان صهیونیست به نابلس ربوده شدن جوان فلسطینی منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند که جوانان مقاومت به مقابله با متجاوزان پرداختند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی […]

یورش نظامیان صهیونیست به نابلس ربوده شدن جوان فلسطینی

منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند که جوانان مقاومت به مقابله با متجاوزان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی که سحرگاه امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس انجام داد یک جوان فلسطینی به شدت مجروح شد.

احمد جبرئیل، مدیر اورژانس هلال احمر نابلس اعلام کرد که در جریان یورش صبح امروز اشغالگران رژیم صهیونیستی به اردوگاه، یک جوان بیست و چند ساله مورد اصابت گلوله جنگی از ناحیه سر قرار گرفت و به بیمارستان رفیدیا منتقل شد.

خبرگزاری فلسطینی وفانوشت، نیروهای گارد ویژه رژیم اسرائیل به داخل اردوگاه حمله و خانه‌ای را محاصره کردند و در نتیجه درگیری‌های سختی بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر رخ داد و نظامیان صهیونیستی به سمت شهروندان فلسطینی با پرتاب نارنجک صوتی،گاز اشک آور و شلیک گلوله‌های جنگی آتش گشودند.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان رژیم اسرائیل مجبور شدند برای مقابله با مبارزان فلسطینی از نیروهای بیشتری استفاده کنند.

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که در نتیجه یورش نظامیان رژیم اسرائیل به محله باب حطه واقع در بخش قدیمی بیت المقدس یک جوان فلسطینی را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند و تاکنون از محل نگهداری او اطلاعی در دست نیست.

طی چند ماه اخیر یورش‌های نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری و بازداشت و به شهادت رساندن فلسطینیان شدت گرفته است.

نهادهای فلسطینی همواره خواستار حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین شده و از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته‌اند تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

میلیون‌ها فلسطینی ده‌ها سال است که تحت شرایط نظامی زندگی می‌کنند و هر روز شاهد نقض حقوق اولیه خودشان هستند. جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به‌منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.