گردهمایی فرهنگ یاران با محوریت دکترین فعالیت های فرهنگیدرتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶در سپاه بیت‌المقدس برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، به نقل از روابط عمومی سپاه «بیت المقدس» کردستان گردهمایی فرهنگ یاران با محوریت دکترین فعالیت های فرهنگی د رتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶در سپاه بیت‌المقدس برگزار گردید. در این گردهمای مسؤل دفتر نمایندگی ولی […]

گردهمایی فرهنگ یاران با محوریت دکترین فعالیت های فرهنگی
درتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶در سپاه بیت‌المقدس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، به نقل از روابط عمومی سپاه «بیت المقدس» کردستان گردهمایی فرهنگ یاران با محوریت دکترین فعالیت های فرهنگی د رتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶در سپاه بیت‌المقدس برگزار گردید.

در این گردهمای مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه،«حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر نژاد» ضمن تسلیت ایام وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها هدف از تشکیل شبکه فرهنگ یاران سپاه را تبدیل ظرفیت های فرهنگی به قدرت نرم بیان نمود ودر این خصوص اظهار داشت: ارزش کار فرهنگی به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان جنگ نرم در عرصه کنونی یاد می کنند.

وی با اشاره به گردهمایی سالانه فرهنگ یاران با محوریت تببین فعالیت های فرهنگ یاران که نخبگان فرهنگی در راس آن قرار دارند افزود:ضرورت ساماندهی فعالیت های فرهنگی و تقویت بنیه اعتقادی و دینی کارکنان سپاه و بسیج، افزایش تاثیر اقدامات فرهنگی ،مصونیت بخشیدن امورات فرهنگی در راستای تقویت جبهه انقلاب که مد نظر «رهبر فرزانه ومعظم انقلاب» می باشد.

از دیگر اهداف این شبکه فرهنگ یاران، سپاه «بیت المقدس» از طیف های مختلف به فعالیت خود ادامه می دهند .واین فعالیتها می تواند الگویی مناسب برای سایر نهادها و ادارات در سطح جامعه باشد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان