آب و هوای خنک کردستان بستر مناسبی برای تردد زائران اربعین دبیر ستاد مردمی اربعین کشور گفت:میزبانی کردستان و مریوان به عنوان یکی از دروازه‌های اربعین اجر و مزدی است که از شهدای انقلاب اسلامی به یادگار مانده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دبیر ستاد مردمی اربعین کشور گفت: آب […]

آب و هوای خنک کردستان بستر مناسبی برای تردد زائران اربعین

دبیر ستاد مردمی اربعین کشور گفت:میزبانی کردستان و مریوان به عنوان یکی از دروازه‌های اربعین اجر و مزدی است که از شهدای انقلاب اسلامی به یادگار مانده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دبیر ستاد مردمی اربعین کشور گفت: آب و هوای خنک کردستان در مقایسه با سایر مناطق تعیین شده کشور برای عبور زائران اربعین می‌تواند بستری مناسب برای جذب زائران اربعین و مشرف شدن از مرز باشماق باشد.

وی افزود: شوق مردم در اربعین سال جاری به دلیل دو سال تعطیلی مراسم اربعین به واسطه شیوع بیماری کرونا، بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

دبیر ستاد مردمی اربعین کشور گفت: میزبانی کردستان و مریوان به عنوان یکی از دروازه‌های اربعین اجر و مزدی است که از شهدای انقلاب اسلامی به یادگار مانده است.

وی افزود: پایانه مرزی باشماق مریوان در تردد زائران اربعین می‌تواند باعث دیده شدن استان کردستان در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

دبیر ستاد مردمی اربعین کشور یادآور شد: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان در حال انجام است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان