نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بزرگ‌ترین فتنه قرن را خنثی کردند گفت: خون شهدای ما از چنگ آمریکا می‌ریزد و ما یک روزی انتقام خون این شهدا را از آمریکا خواهیم گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ آیت‌الله سید حسن عاملی شب گذشته در مراسم سالگرد […]

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بزرگ‌ترین فتنه قرن را خنثی کردند گفت: خون شهدای ما از چنگ آمریکا می‌ریزد و ما یک روزی انتقام خون این شهدا را از آمریکا خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ آیت‌الله سید حسن عاملی شب گذشته در مراسم سالگرد شهادت شهید محسن حججی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد برگزار شده بود با اشاره به جداشدن بخش‌های زیادی از کشور پهناور ایران در دوران حکومت پهلوی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم‌های شدید و تهدیدهای سخت حتی یک وجب از خاک کشور را نتوانست از ما بگیرد.

امام‌جمعه اردبیل با اشاره به اقتدار و قدرت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان ما از تهدیدات دشمنان هراسی به خود راه نداده و مقابل آنها ایستادگی کردند برای اقتدار امروز هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم.

وی به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی در ۴۴ سال گذشته از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکرده در مقطعی علیه ملت ایران داعش را ایجاد کرد، داعش نیروهایی را از بنگلادش و پاکستان در تبریز و ارومیه ساماندهی کرده بودند که به ترکیه و بعد از آن به سوریه اعزام شوند که این افراد دستگیر شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل افزود: وقتی برای آن‌ها لباس گرم و پتو برده بودند به نیروهای ایرانی گفته بودند که ما از رافضی‌ها چیزی قبول نمی‌کنیم و این نشان‌دهنده این است که به چه میزان روی افکار این‌ها کارکرده بودند.

وی تصریح کرد: خون شهدای ما از چنگ آمریکا می‌ریزد و ما یک روزی انتقام خون این شهدا را از آمریکا خواهیم گرفت.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بزرگ‌ترین فتنه قرن را خنثی کردند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با همراهی صهیونیسم فتنه بزرگی را با هفت تریلیون دلار هزینه ایجاد کردند اما رزمندگان ما با کمک جبهه مقاومت ایستادگی کرده و این فتنه را خنثی کردند، همه ما امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.