سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز طرح الزام شهرداری اصفهان به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با امضای هفت نفر از اعضا اعلام وصول شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از چهلمین جلسه […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز طرح الزام شهرداری اصفهان به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با امضای هفت نفر از اعضا اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز نشست خوبی با حضور رئیس کل دادگستری استان اصفهان برگزار شد. مدیریت شهری و دادگستری اصفهان موضوعات و پرونده‌های مشترکی دارند که بعضا فرآیندهای خدمت رسانی این دو نهاد به مردم گاهی دچار اشکالاتی می‌شود. در این راستا مقرر شد ضمن معرفی نماینده و تشکیل کارگروه مشترک مسائل موردنظر مردم با نگاه ویژه‌تری مورد توجه دو نهاد قرار گیرد.

وی با اشاره به ارائه برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان در جلسه علنی امروز، گفت: با توجه به همزمانی این ایام با لیالی قدر، رویدادهای هفته نکوداشت اصفهان سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود. برای گرامیداشت این هفته، بسته جذاب و متنوعی از رویدادها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تهیه شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این ایام، مجموعه‌های تاریخی به صورت رایگان یا تخفیف‌دار در اختیار مردم قرار می‌گیرد که امیدواریم این اقدام، در معرفی مفاخر ارزشمند و هویت تاریخی اصفهان موثر واقع شود.

وی در ادامه از تصویب لایحه تعرفه‌های پیشنهادی مراکز تحت نظر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان خبر داد.

صالحی با بیان اینکه براساس توافق ملکی تصویب شده در شورای شهر، در ورودی شمال شهر از اتوبان معلم به سمت بلوار کاوه شاهد رفع نقطه پرخطر و حادثه خیز خواهیم بود، افزود: به این ترتیب خودروهای سنگین و خودروهایی که قصد عبور از مقابل ورزشگاه نقش جهان دارند می‌توانند از معبر جدیدی که از زیر پل شریعتی احداث خواهد شد عبور کنند، بنابراین به زودی شاهد کاهش تصادفات در این منطقه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیشنهاد تعرفه‌های آب بهای مصرفی و کارمزد دفع فاضلاب که از آبفای اصفهان به شورا آمده بود نیز در جلسه امروز بررسی و با تأکیدات مجدد این پیشنهادات بررسی و ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: امروز طرح الزام شهرداری اصفهان به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با امضای هفت نفر از اعضا اعلام وصول شد. ضمن اینکه طرح تحقیق و تفحص از دو پروژه مسئله دار شامل مجموعه شهید کشوری و چشمه طوطی نیز مطرح و مصوب شد که گروهی برای انجام تحقیق و تفحص از این دو پروژه انتخاب شوند.

وی ادامه داد: به یمن ابتکار اعضای شورای شهر اصفهان و در ادامه حضورهای هفتگی در جمع‌های مردمی، در ایام ماه مبارک رمضان، در کنار میز خدمتی که در نماز جمعه دو هفته قبل شکل گرفت، میز خدمت را نیز به محلات شهر و بیش از ۴۰ مسجد بردیم و چندین هزار نفر از شهروندان توانستند با منتخبان خود در شورا ارتباط مستقیم داشته باشند.

صالحی خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار این ارتباطات مردمی، مسیرهایی که برای حل اصولی کاغذبازی اداری پیش بینی کرده‌ایم، از جمله الکترونیکی کردن فرآیندهای شهرداری، به ثمر بنشیند و درمان قطعی برای این پیچیدگی‌های اداری بیابیم.