به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری کوهبنان با حضور مسوولان برگزیدگان و مدعوین در محل سالن سینما(افضل الدین ابوحامد کوهبنانی) شهرستان کوهبنان برگزار شد. حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان در حاشیه برگزاری […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری کوهبنان با حضور مسوولان برگزیدگان و مدعوین در محل سالن سینما(افضل الدین ابوحامد کوهبنانی) شهرستان کوهبنان برگزار شد.

حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان در حاشیه برگزاری این مراسم  گفت: آگاه سازی افراد و ترویج فرهنگ مطالعه نیازمند برنامه ریزی برای انجام اموری است که عامه مردم بتوانند از آن بهره ببرند. نهاد کتابخانه های عمومی، متولی اجرای فعالیت های فرهنگی و کتاب محور است و برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز بر عهده این نهاد فرهنگی است.

وی افزود: با توجه به تعامل و همکاری های خوب اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گام های موثری برای شرکت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان دراین جشنواره  برداشته شده است و امیدواریم نویسندگان، شاعران و هنرمندان خوب شهرستان که همگی اهل مطالعه هستند به این مهم توجه  داشته باشند.

گلستانی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در تمام ابعاد از جمله هنرهای تجسمی، خطاطی، شعر و ادبیات، کتاب و کتابخوانی و … به سیره و سنت رضوی می پردازد و وجود این ظرفیت ها می تواند در خدمت تولید محتویات دینی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی باشد.

خلیل الله باقی زاده، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان نیز در این مراسم گفت: در سال گذشته، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد که از شهرستان کوهبنان، ۳۰۰ نفر در این جشنواره کتابخوانی شرکت کردند.

در خاتمه مراسم از ۱۷تن از برگزیدگان  این جشنواره  ملی تقدیر شد.