انتخابات، میدانی برای قدرت‌نمایی مردم است فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم استان کردستان در ۱۱ اسفند ماه و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری، جهاد دیگری را به یک حماسه به یادماندنی برای نظام رقم خواهند زد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار امان‌ الله‌ گشتاسبی […]

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم استان کردستان در ۱۱ اسفند ماه و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری، جهاد دیگری را به یک حماسه به یادماندنی برای نظام رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار امان‌ الله‌ گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان یک کشور پیشرو و پیشتاز است و این راه به سرعت در حال پیشروی است.
وی با اشاره به اینکه این پیشرفت حاصل تلاش‌ها و پیشبرندگی‌ها جوانان و غیرت مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نقش‌آفرینی اصلی این موفقیت به عهده مردم عزیز کشور ما است که در همه مناسبت‌ها با بصیرت و تشخیص درست راه حضور یافتند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهارکرد:در واقع اصولی که امام امروز مقام معظم رهبری از آن تعریف می‌کنند، حضور ملت در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب است که دلیل آن هم این است که این انقلاب در واقع حاصل تلاش و مجاهدت و همراهی و همدلی همه آحاد ملت ایران است.
وی با تاکید بر اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه تقدیم بهترین جوانان نخبه در این مسیر بوده است، گفت: امروز حضور مردم در همه صحنه‌ها به ویژه در این ایام حساس پیش‌رو در واقع بحث انتخابات است که، دشمن تلاش کرد در مناسبت‌های گذشته نتیجه بگیرد که به برکت خون پاک شهدا و رحمت الهی، با حضور پرشور و با نشاط مردم، دشمن مأیوس شد.
سردار گشتاسبی اظهارداشت: دشمن از این اقدام و از این هوشمندی و هوشیاری ملت ما عصبانی است، لذا جا دارد یک حرکت بزرگ دیگری را ما برای ثبات نظام در انقلاب اسلامی ایران، در بحث امنیت کشور رقم بزنیم و آن انتخابات است.
وی افزود:امروز با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلاح، همه در صحنه و در کف میدان، در واقع برای انقلاب و برای ۴۵ سال جهاد، تلاش و مجاهدت مردم عزیز ایران، مردم عزیز کردستان ما، در همه صحنه‌های پشتیبانی از نظام در واقع قدم برداشتند و حمایت کردند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکیدکرد: امروز هم ان‌شاءالله با همین حضور پر حجم خود، در ۱۱ اسفند ماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری، انقلاب دیگری و یک جهاد دیگری را به یک حماسه به یادماندنی برای نظام، رقم خواهیم زد.