مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار از عرضه لبنیات با ۲۰ درصد تخفیف از ابتدای آبان ماه در میادین میوه و تره بار تهران خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ایوب فصاحت گفت:طبق بررسی‌های انجام شده مصرف لبنیات شهروندان کاهش پیدا کرده که در همین راستا طبق جلساتی که با کارخانجات لبنی داشتیم […]

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار از عرضه لبنیات با ۲۰ درصد تخفیف از ابتدای آبان ماه در میادین میوه و تره بار تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ایوب فصاحت گفت:طبق بررسی‌های انجام شده مصرف لبنیات شهروندان کاهش پیدا کرده که در همین راستا طبق جلساتی که با کارخانجات لبنی داشتیم مقرر شد اتحادیه وانجمن آن‌ها یک بسته اقتصادی تعریف کنند تا این بسته بتواند درشرایط فعلی نیاز مردم را تامین کند.

وی ادامه داد: مقرر شد از اول آبان ماه اتحادیه‌های لبنیاتی و انجمن‌های آن‌ها باشرایط ویژه لبنیات را تخفیف ویژه ۵ تا ۲۰ درصد به مردم عرضه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران تصریح کرد: اکنون ۲۵ مکان را به آن‌ها واگذارکردیم و ۲۳ مکان هم ازقبل داشتند که حدود ۵۰ نقطه می‌شود، ولی قریب ۱۵۰ نقطه را بناداریم برای این موضوع اضافه کنیم