وزیر امور خارجه در دیدار سفیر امارات که برای ازسرگیری ماموریتش به تهران بازگشته، بر علاقه‌مندی ایران برای گسترش مناسبات با همسایگان و از جمله امارات عربی متحده تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،«سیف الزعابی» سفیر امارات عربی منحده در جمهوری اسلامی ایران که برای ازسرگیری حضور در محل […]

وزیر امور خارجه در دیدار سفیر امارات که برای ازسرگیری ماموریتش به تهران بازگشته، بر علاقه‌مندی ایران برای گسترش مناسبات با همسایگان و از جمله امارات عربی متحده تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،«سیف الزعابی» سفیر امارات عربی منحده در جمهوری اسلامی ایران که برای ازسرگیری حضور در محل ماموریت به تهران بازگشته، روز (سه شنبه) ۲۲ شهریور ماه با حضور در محلوزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

به گزارش فارس، وزارت خارجه امارات عربی متحده ۳۰ مرداد ماه اعلام کرد که بنا به توافق پیشین بین این کشور و ایران، «سیف محمد الزعابی» به عنوان سفیر امارات به ایران باز می‌گردد. در این بیانیه، آمده بود که در چارچوب تقویت روابط با جمهوری اسلامی ایران و در راستای ارتقای سطح نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور در سطح سفیر و تماس تلفنی که در تاریخ ۲۶ جولای (چهار مرداد) بین شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، «سیف محمد الذعابی» سفیر امارات عربی متحده طی روزهای آتی به تهران باز می‌گردد و در این سفارتخانه مستقر خواهد شد.