دکتر ساداتی نژاد مردی شایسته برای اداره وزارت جهاد کشاورزی است دکتر فتحی نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران گفت: دکتر ساداتی نژاد با عملکرد هوشمندانه خود در این مدت شایستگی مدیریت وزارت جهاد کشاورزی نشان داده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محسن فتحی در دیدار با مدیران سازمان جهاد […]

دکتر ساداتی نژاد مردی شایسته برای اداره وزارت جهاد کشاورزی است

دکتر فتحی نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران گفت: دکتر ساداتی نژاد با عملکرد هوشمندانه خود در این مدت شایستگی مدیریت وزارت جهاد کشاورزی نشان داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محسن فتحی در دیدار با مدیران سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از سوی دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد کاری جهادی و یک جراحی بزرگ اقتصادی و انقلاب بزرگ اقتصادی درکشوربود.

فتحی در خصوص افزایش قیمت محصولات کشاورزی عنوان کرد: جنگ روسیه و اوکراین نیز اوضاع پریشان مواد غذایی مخصوصا غلات، دانه‌های روغنی، سویا و… را آشفته‌تر کرد و سهمی در کاهش محصول در بازار و افزایش قیمت آن داشت.

وی ادامه داد: قیمت جهانی این محصولات فقط طی یک‌سال گذشته گاهی تا دو برابر افزایش پیدا کرده است‌ و اوضاع تحریمی و کاهش درآمدهای ارزی هم سختی‌هایی به کشور تحمیل می‌کند اما در دراز مدت حذف آن به نفع تولید کننده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره،کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اجرای طرح اصلاح یارانه سبب شد تا یارانه ازجیب سوداگران و مافیا گرفته شده و مستقیما به حساب مردم واریز شود و کشاورزان و مرغداران نیز بتوانند در کشور و دنیا رقابت کند.

این نماینده مجلس در خصوص مدیریت توانمند سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: وزیر جهاد کشاورزی عملکرد بسیار عالی داشته موجب ایجاد یک دلی و همکاری کلیه بخشهای جهاد کشاورزی و استان ها شده است.

فتحی از کردستان به عنوان یکی از قطب‌های تولید گوشت در کشور نام برد و افزود: کشاورزان و دامداران و مرغداران کردستانی ظرفیت‌های بسیار خوبی را در این استان ایجاد کرده‌اند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران افزود: همه تلاش مجموعه جهاد کشاورزی رفع مشکل مردم و کمک به معیشت مردم است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان