علیرضا کریمی در یک قدمی طلای آسیا علیرضا کریمی در نیمه نهایی مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن به پیروزی رسید تا در فینال به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان برود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سی‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان امروز جمعه […]

علیرضا کریمی در یک قدمی طلای آسیا

علیرضا کریمی در نیمه نهایی مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن به پیروزی رسید تا در فینال به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان برود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سی‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان امروز جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه در حال پیگیری است.

علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم در دور نخست مقابل گوان اوک کیم از کره جنوبی کشتی گرفت و با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل زوشن لین از چین بر روی تشک رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کریمی در نیمه نهایی مقابل هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی گرفت و با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی رسید تا در فینال به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان برود.