فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در تداوم اجرای طرح […]

فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر گزارش هایی مبنی بر جابه جایی سوخت قاچاق در محدوده این شهرستان دریافت کردند.
وی ادامه داد: ماموران پس از دریافت گزارش بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه اتوبوس شدند که طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی به عمل آمده از خودرو یک هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت بیان کرد: در این خصوص راننده اتوبوس دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.