رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم در بخش صنعت و تولید، رونق بازار کار و احیای واحدهای تولیدی راکد است و طی یکسال اخیر، ۳ واحد بزرگ صنعتی در کاشان احیا و به چرخه تولید بازگشته اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجید برازنده اظهار داشت: سیاست […]

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم در بخش صنعت و تولید، رونق بازار کار و احیای واحدهای تولیدی راکد است و طی یکسال اخیر، ۳ واحد بزرگ صنعتی در کاشان احیا و به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجید برازنده اظهار داشت: سیاست دولت سیزدهم احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال است، به طوریکه در مدت یکسال فعالیت دولت سیزدهم تاکنون۳ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشته و امسال هم در تلاشیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود تعدادی واحد دیگر را به مدار تولید بازگردانیم.

وی اظهار کرد: مجموعه شرکت نساجی نور پایتخت مدت های زیادی تعطیل بود که طی اقدام جهادی اکنون به مدار تولید بازگشته و برای ۱۱۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان بیان کرد: همچنین شرکت ریسندگی شفق یک واحد دیگر تولیدی که مدت ها دچار رکود شده بود با حمایت های دولت و بخش خصوصی مجددا به مدار تولید بازگشته و برای ۳۵ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

برزانده گفت: شرکت آرمان پلیمر پردیس هم از دیگر واحد های صنعتی راکد در کاشان، نزدیک به سه سال تعطیل بوده که با حمایت دولت دوباره احیا شد و در حال حاضر برای ۴۰ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: در حال حاضر هزار واحد صنعتی در بخش صنعتی، ۱۲۰ واحد در بخش معدن و ۱۷ هزار واحد در بخش صنفی در کاشان فعال اند که رویکرد ما ایجاد ارزش افزوده در زنجیره تولید است تا در هر بخش صنعتی فرآوری محصول از ابتدا تا انتها باشد و ارزش افزوده آن هم در منطقه ایجاد شود.

وی اظهار کرد: با حمایت های دولت طی یکسال گذشته بسیاری از واحد های صنعتی که احتمال غیرفعال شدن آنها وجود داشت تقویت شدند و هم اکنون ۹۵ درصد واحد های صنعتی کاشان فعال می باشند.