تداوم بازدیدهای نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از تاسیسات گردشگری کردستان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از تداوم بازدیدهای نظارتی بر تمامی تاسیسات گردشگری استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد روز یک‌شنبه ٢٠ فروردین‌ماه ١۴٠١ در این‌باره گفت: طرح بازدید […]

تداوم بازدیدهای نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از تاسیسات گردشگری کردستان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از تداوم بازدیدهای نظارتی بر تمامی تاسیسات گردشگری استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد روز یک‌شنبه ٢٠ فروردین‌ماه ١۴٠١ در این‌باره گفت: طرح بازدید نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری استان از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان این اداره‌کل و ادارات صمت، نظارت بر اماکن عمومی، علوم‌پزشکی، تعزیرات و مرکز بهداشت و سایر ارگان‌های نظارتی آغاز و تا پایان این ماه مبارک با جدیت ادامه دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان را یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام دانست و افزود: به‌منظور اهتمام بیشتر در رعایت موارد قانونی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، نصب دستورالعمل نظارت بر تاسیسات گردشگری، به تمامی واحدها ابلاغ شده است.

او یادآور شد: امید است با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه نمائیم.