مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تأکید بر اینکه ایثارگران شرکت آبفا الگویی برای سایر کارکنان هستند، از آنها خواست تا نسبت به اشاعه بیشتر این مکتب در شرکت اقدام نمایند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس محمد فرهاد روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در دیدار با ایثارگران شرکت اظهار کرد: ایثارگری […]

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تأکید بر اینکه ایثارگران شرکت آبفا الگویی برای سایر کارکنان هستند، از آنها خواست تا نسبت به اشاعه بیشتر این مکتب در شرکت اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس محمد فرهاد روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در دیدار با ایثارگران شرکت اظهار کرد: ایثارگری یک فرهنگ، مکتب و رمز امنیت و پایداری است.
وی با بیان اینکه جامعه شناسان یکی از بحران ها را بی اعتقادی در جوامع بویژه در جهان اول می دانند، افزود: خوشبختانه در جامعه ما اعتقاد به فرهنگ ایثارگری و از جان گذشتن که وجود داشته و دارد موجب شده که همواره جامعه ما سرمشقی برای دیگران باشد.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تأکید بر اینکه فرهنگ عظیم ایثارگری از گذشته های دور در جامعه ما وجود دارد، خاطرنشان کرد: ایثارگری از ابتدای انقلاب اسلامی در جامعه ما پررنگ و در دوران ۸ ساله دفاع مقدس متبلور شد.
مهندس فرهاد با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری جامعه به میان ادارات و سازمان ها هم نفوذ کرده است، گفت: این موضوع موجب شده تا رقابت جای خود را به همکاری و اتحاد و تعامل بدهد.
وی با اشاره به اینکه ترجیح منافع جمعی بر فردی از نشانه های فرهنگ ایثارگری درون سازمانی است، گفت: در شرکت آبفا کردستان نیز وجود همکاران ایثارگر موجب اتحاد شده که الگویی برای سایر همکاران می باشد.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از همکاران ایثارگر شرکت خواست تا نسبت به اشاعه بیشتر این فرهنگ در  شرکت اهتمام نمایند و با از خودگذشتگی و تلاش بیشتر الگویی برای همکاران باشند.
هوشمند معنوی مشاور ایثارگران شرکت نیز همکاری مدیران برای حضور پرسنل ایثارگران در جلسات مرتبط، تعیین تکلیف تبدیل وضعیت اشتغال همکاران ایثارگر و دیدار مدیرعامل با خانواده های ایثارگر را از جمله مطالبات جامعه ایثارگری شرکت عنوان نمود و مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز دستورات لازم برای پیگیری این موارد را صادر نمود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان