استاندار اصفهان گفت:اقامه و حیات احکام الهی و سلامت جامعه به قوام امر به معروف و نهی از منکر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امروز بیست‌و‌چهارم مردادماه، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه شورای عالی مجمع رهروان امر […]

استاندار اصفهان گفت:اقامه و حیات احکام الهی و سلامت جامعه به قوام امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، امروز بیست‌و‌چهارم مردادماه، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه شورای عالی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: برادران وخواهران در این مجمع دلسوزانه و مجاهدانه در راستای ترویج و همگانی کردن امربه معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقامه و حیات احکام الهی و سلامت جامعه به قوام امر به معروف و نهی از منکر است و تردیدی نداریم که باید در جامعه پای احیای این دوفریضه بایستیم و تلاش کنیم.

استاندار اصفهان افزود: یکی از اولین و مؤثرترین گلوگاه‌ها در کشور فضای مجازی است که متأسفانه رها شده است.

دکتر مرتضوی به انتصابات مدیران در سطح کشور اشاره و بیان کرد: در انتصابات مدیران در دستگاه‌ها علاوه بر تخصص باید در افراد شاخصه‌های مکتبی، اعتقادی و فرهنگی وجود باشد و این ویژگی‌ها در اصول اولیه انتصابات مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد نگاه تمرکز گرایانه در کشور است که در خیلی از موارد خصوصا در مقوله امر به معروف و نهی از منکر این نگاه باعث کُند شدن فعالیت‌ها و برنامه‌ها در استان‌ها شده است که باید در این خصوص مطالبه‌گری جدی داشت.

دکتر مرتضوی به مراکز تربیتی و آموزشی اشاره کرد و گفت: یکی از گلوگاه‌های مهم آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش است که نباید این گلوگاه مهم در کشور رها باشد و باید نگاه به آموزش و پرورش نسبت به مسائل دیگر نگاه اساسی در تمام عرصه های این نهاد باشد.

استاندار اصفهان به مأموریت‌های دستگاه‌ها و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: حوزه مأموریتی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها تعیین شده است اگر دستگاهی در مأموریت خود درست عمل نکرد گزارش این نادرست عمل کردن را به استانداری گزارش دهید تا با ترک فعل مدیر دستگاه برخورد جدی شود.