ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه امروز شنبه ۵ شهریورماه، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، همزمان با افتتاح و بهره برداری از ۲۴۵ پروژه بهداشتی […]

ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه امروز شنبه ۵ شهریورماه، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، همزمان با افتتاح و بهره برداری از ۲۴۵ پروژه بهداشتی و درمانی در کشور و افزایش ۱۰ هزار تخت بیمارستانی در عرصه ایران اسلامی که به مناسبت هفته دولت و به صورت همزمان در کل کشور برگزار شد، ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه به دست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز افتتاح شد.

در این مراسم که معاون بهداشتی دانشگاه، مدیر روابط عمومی، مدیر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه نیز حضور داشتند، ساختمان جدید ستاد شبکه شاهین شهر و میمه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰متر مربع و با زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع در چهار طبقه و هزینه ساخت ۳۳۰ میلیارد ریال، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت .

شایان ذکر است عملیات احداث این پروژه در سال ۱۳۷۴ کلنگ زنی و تا سال ۱۳۹۵ کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت داشت. از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات طرح تحول سلامت، پیشرفت پروژه به حدود ۷۰ درصد رسید و طی یک سال و نیم گذشته نیز، از محل اعتبارات دانشگاه و با همیاری خیرین شهرستان تکمیل ، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.