مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آزادسازی و تملک بیش از ۴۵ هزار متر مربع زمین به ارزش تقریبی ۵۴۵میلیارد ریال در سال‌جاری خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، داوود بحیرایی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان آزادسازی و تملک ۲۲ […]

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آزادسازی و تملک بیش از ۴۵ هزار متر مربع زمین به ارزش تقریبی ۵۴۵میلیارد ریال در سال‌جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، داوود بحیرایی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان آزادسازی و تملک ۲۲ هزار متر مربع زمین به ارزش ۳۱۵ میلیارد ریال را برای تعریض میدان عروج و خیابان شهید سردار رئیسی در ورودی جنوب غربی محله حصه انجام داده و در حال حاضر پروژه در حال اجرا است.
او ادامه داد: همچنین تاکنون ۲۳ هزار متر مربع زمین در جنوب محله حصه برای احداث فضای سبز و پارک، معابر و ساخت زمین ورزشی روباز به صورت توافقی تملک شده است.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ارزش تقریبی این زمین را ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طراحی و تغییر کاربری این زمین‌ها نیز در دست اقدام است.
لازم به ذکر است، محله حصه واقع در شرق شهر اصفهان در حاشیه بزرگراه فرودگاه از مناطق کم‌برخوردار به شمار می‌رود و شهرداری برای توسعه آن برنامه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ترافیکی را مدنظر قرار داده است.