دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان به همراه معاونین سیاسی و عمرانی استانداری و هیات همراه در مجمع نمایندگان استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی حاضر و با اعضاء در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم به در راستای رفع مسائل و مشکلات جاری استان از جمله: رفع مسائل جاری استان به واسطه تغییر اقلیم و […]

دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان به همراه معاونین سیاسی و عمرانی استانداری و هیات همراه در مجمع نمایندگان استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی حاضر و با اعضاء در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم به در راستای رفع مسائل و مشکلات جاری استان از جمله: رفع مسائل جاری استان به واسطه تغییر اقلیم و بروز خشکسالی مفرط و همچنین افزایش میزان آلاینده های زیست محیطی به گفتگو و تشریک مساعی پرداختند.

دکتر مرتضوی، در این نشست ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن فرا رسیدن اعیاد رجبیه را به حاضرین تبریک و تهنیت گفت و تصریح نمود: اَبَر چالش های پیش روی استان اصفهان همچون: بحران فرونشست زمین، خشک شدن جریان دائم آب در بستر رودخانه زاینده رود، خشک شدن تالاب بین المللی گاوخون و … نیازمند اقداماتی راهبردی و جمعی است.

نماینده عالی قوه مجریه در استان، خواستار اهتمام همه نمایندگان استان در قوه مقننه در هم افزایی با مسئولان اداری و اجرایی استان به منظور غلبه بر موضوعات تبیین شده فوق و تحقق توسعه پایدار و پویای استان گردید.

دکتر مرتضوی، با اشاره به شرایط ممتاز دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان بر همگرایی و هم افزایی مجمع نمایندگان استان با بدنه اجرایی استان تصریح موکد کرد و خاطر نشان ساخت: این موضوع زمینه ساز پیشرفت متعالی و عدالت اجتماعی در برخورداری عادلانه همه شهرستان ها از امکانات موجود و ظرفیت های بالقوه و بالفعل است.

استاندار اصفهان، در این نشست برضرورت اولویت بندی مسائل و مشکلات جهت طرح در مجمع نمایندگان استان تاکید و خواستار دعوت از مدیران و مسئولان ذی ربط استانی برای حضور در جلسات به منظور پاسخگویی جامع و تخصصی و همچنین اتخاذ تمهیدات لازم و کارآمد برای برون رفت از مشکلات گردید.

وی، بر برنامه محور بودن نشست ها تاکید نمود و با تبیین مهندسی خواسته ها به منظور ممانعت از چند صدایی متناظر، بر اتخاذ سیاستی هماهنگ جهت انتشار صدای واحد در پیوند با پیگیری اولویت های اصلی و جاری استان تاکید نمود.

در این نشست همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان و هریک از اعضای حاضر در جلسه به تبیین نقطه نظرات و دیدگاه های خود در کاستن از مسائل و دغدغه های اظهار شده پرداختند و بر معاضدت و همکاری سازنده اعضا در هم افزایی یکدیگر به منظور بهبود وضعیت جاری استان و رفع مسائل جاری استان اعلام آمادگی نمودند.
خبرنگار: الهام خانی