استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان، گفت: شرایط برای توسعه و‌ تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری فراهم است و انتظار داریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ما را کمک کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با معاون حقوقی، امور مجلس […]

استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان، گفت: شرایط برای توسعه و‌ تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری فراهم است و انتظار داریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ما را کمک کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: در کردستان زمینه‌های فرهنگی و هنری فراوان است اما در زیرساخت‌ها نیاز به کمک داریم.
وی ضمن اعلام حمایت از حوزه فرهنگ و هنر در کردستان، افزود: آماده‌ایم پایلوت همه برنامه‌های فرهنگی و هنری در کشور باشیم.
دکتر زارعی‌کوشا گفت: در برخی استان‌ها، حوزه فرهنگ و هنر مخاطبان خاص دارد اما همه مردم کردستان نسبت به این حوزه تعلق خاطر دارند و همه مردم مشتری و مخاطب کار فرهنگی و هنری هستند.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در همه خانواده‌های کردستانی زمینه کار فرهنگی وجود دارد و در بسیاری از رشته‌های هنری، چهره‌های برجسته‌ای داریم و وجود این چهره ها مویِّد تعالی فرهنگ و هنر استان است.
وی افزود: انتظار مردم و فرهیختگان استان از حوزه فرهنگ و هنر بالاست و به همین دلیل انتطار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، متناسب با این ویژگی برنامه‌ریزی کند و نقش این اداره کل در برنامه‌های فرهنگی باید برجسته و محوری باشد.
در این دیدار استاندار کردستان از زحمات عبیدالله رستمی مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی استان قدردانی کرد و برای علی اصغر دریایی به عنوان مدیرکل جدید آرزوی موفقیت نمود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان