به همت فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان و دفتر تخصصی سینما برگزار می شود:دومین نشست نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران ‏به همت فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان و دفتر تخصصی سینما، دومین نشست نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دومین نشست نمایش و تحلیل […]

به همت فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان و دفتر تخصصی سینما برگزار می شود:
دومین نشست نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران

‏به همت فیلم‌خانه حوزه هنری اصفهان و دفتر تخصصی سینما، دومین نشست نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دومین نشست نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران باحضور منتقدین و کارشناسان سینما درساعت ۱۷عصر روز سه شنبه ۱۶آذر ماه در سالن سوره حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه برگزار می شود.
در این برنامه «محسن رهنما»به عنوان سردبیر و« احمدرضا سیستان» از منتقدین و کارشناسان سینما، حضور دارند وبه تماشا و و تحلیل فیلم های کوتاه«پرتره» به کارگردانی «بهنام عابدی» و « پاسپورت» به کارگردانی «مهران همت زاده» بر اساس داستان کوتاه« کلاف سردرگم» نوشته زنده یاد« بهرام صادقی» می‌ نشینند.

گفتنی است فیلمخانه حوزه هنری در ادامه فعالیت کانون فیلم این نهاد است که سالها توسط مرحوم زاون قوکاسیان مدیریت می شد.در دوره جدید این کانون نمایش و تحلیل فیلم های برگزیده سینمای ایران و جهان با  حضور منتقدین و کارشناسان سینما هر هفته سه‌شنبه در مجتمع فرهنگی هنری سوره واقع در خیابان آمادگاه اصفهان برگزار می شود.
خبرنگار: الهام خانی