مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از آزادسازی صددرصد املاک فاز نخست و ۸۰ درصد فاز دوم رینگ چهارم شهر خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هوشنگ نظری‌پور با اعلام این خبر گفت: یکی از مسائل اثرگذار بر روند پیشرفت پروژه حلقه حفاظتی شهر […]

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از آزادسازی صددرصد املاک فاز نخست و ۸۰ درصد فاز دوم رینگ چهارم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هوشنگ نظری‌پور با اعلام این خبر گفت: یکی از مسائل اثرگذار بر روند پیشرفت پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان و کمربند شمالی خوراسگان توافق با مالکان اراضی و املاک موجود در مسیر طرح برای آزادسازی است که در این راستا جلسات فشرده توافق با مالکان در حال برگزاری است.
او با بیان اینکه ۳۲۷ هزار مترمربع، مساحت کل عرصه و اعیان در مسیر رینگ چهارم است که شامل ۲۹۰ ملک می‌شود، افزود: تاکنون ۱۳۶ ملک با مساحت بیش از ۲۴۴ هزار مترمربع مورد توافق جهت آزادسازی قرار گرفته است.
نظری‌پور با بیان اینکه در مسیر رینگ چهارم حدفاصل تقاطع غیرهمسطح قهجاورستان تا زیرگذر بهاران به صورت کامل آزادسازی شده است، خبر داد: بر اساس توافقات صورت گرفته بیش از ۸۰ درصد فاز دوم از کیلومتر ۲.۴ تا ۴ رینگ چهارم حفاظتی در محدوده بهاران تا محله دهنو آزادسازی شده است.
او ادامه داد: قسمت متراکم و پرحجم آزادسازی‌ها در محدوده ۶۰۰ تا ۲۴۰۰ متر از انتهای مجموعه پل‌های سردار سلیمانی، ورودی محله قلعه نو، محله خاتون‌آباد تا محله دهنو قرار گرفته که انواع کاربری‌های مسکونی، تجاری، کارگاهی، کشاورزی، انبار و زمین‌های بایر به مساحتی در حدود ۵۰ هزار متر مربع را شامل می‌شود و با تمام توان در حال مذاکره برای توافق با اهالی و مالکان برای آزادسازی هستیم.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به روند پروژه کمربند شمالی خوراسگان، گفت: کمربند شمالی به موازات خیابان جی از پل اطشاران در بزرگراه شهید آقابابایی تا میدان سلمان طراحی شده است که احداث آن علاوه بر اینکه باعث خروج تعدادی از خیابان‌های منطقه ۱۵ از بن‌بست و اتصال به این کمربند می‌شود، تأثیر به‌سزایی در کاهش بار ترافیکی خیابان جی خواهد داشت.
او خاطرنشان کرد: کل عرصه‌ مسیر این طرح حدود ۱۳۶ هزار مترمربع است که تاکنون بیش از ۵۳ هزار مترمربع آن یعنی حدود ۴۰ درصد از طریق توافق با مالکان آزادسازی شده است.
نظری‌پور افزود: برای آزادسازی مابقی املاک در مسیر احداث کمربند شمالی خوراسگان جلسات به صورت فشرده ادامه خواهد داشت و امیدواریم عملیات این پروژه نیز سال آینده آغاز شود.