حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از گسترش دامنه فعالیتهای مراکز مثبت زندگی در سطح استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مسئولین و مدیران مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان (بصورت حضوری) و مسئولین مراکز مثبت زندگی شهرستانهای تابعه (بصورت برخط) با دکتر خادم حسینی معاون راهبری و توسعه خدمات مثبت زندگی سازمان بهزیستی […]

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از گسترش دامنه فعالیتهای مراکز مثبت زندگی در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مسئولین و مدیران مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان (بصورت حضوری) و مسئولین مراکز مثبت زندگی شهرستانهای تابعه (بصورت برخط) با دکتر خادم حسینی معاون راهبری و توسعه خدمات مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفتگو و بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
 در این دیدار حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در خصوص گسترش فعالیتهای سازمان از طریق مراکز مثبت زندگی و ارائه خدمات تخصصی تر به جامعه هدف گفت: مراکز مثبت زندگی در حقیقت از جمله مراکزی هستند که در راستای دولت مردمی و کاملاً شفاف خدمات متعدد و قابل قبولی به ولی نعمتان سازمان ارائه می نماید و با این کار می توانند یاریگران خوبی برای سازمان محسوب گردند.
در ادامه  تعدادی از مسئولین مراکز مثبت زندگی به تبیین مسائل و مشکلات مربوط به ادامه فعالیت مراکز پرداختند که از سوی مسئول جلسه راهکارها و دستورات لازم ارائه گردید.