امام جمعه سنندج گفت: متاسفانه برخی افراد، آزادی را مترادف با بی‌قیدی و بی‌حجابی معنا می‌کنند، که اینگونه نیست، بلکه آزادی همان کرامتی است که خداوند به انسان‌ها داده است، بنابراین ضروری است که به خوبی مواظب ترفندهای دشمنان در این مورد باشیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های […]

امام جمعه سنندج گفت: متاسفانه برخی افراد، آزادی را مترادف با بی‌قیدی و بی‌حجابی معنا می‌کنند، که اینگونه نیست، بلکه آزادی همان کرامتی است که خداوند به انسان‌ها داده است، بنابراین ضروری است که به خوبی مواظب ترفندهای دشمنان در این مورد باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کردستان، اظهار داشت: همه امیدواریم که خداوند مشکلات و مصائب امت اسلام را برطرف کند و جامعه‌ای عاری از هر گونه مشکل داشته باشیم.

امام جمعه سنندج گفت: دشمنان که در مقابل قدرت نظامی ایران زبون هستند و با برنامه‌ریزی‌های خود به دنبال به وجود آوردن آشوب‌های خیابانی در کشور هستند به امید اینکه این انقلاب و نظام تضعیف شود.

این عالم اهل سنت تأکید کرد: چه از نظر منطقی و چه قانونی، اعتراض و انتقاد امری طبیعی و قانونی است ولی نباید آن را با اغتشاش و بی‌حجابی مساوی دانست.

ماموستا رستمی در ادامه یادآور شد: دولت سیزدهم در عمل نشان داده که به دنبال از بین بردن مشکلات در کشور است، لذا مدیرانی که در این راه هیچ تلاشی نمی‌کنند، نمی‌توان آنان را مدیران دلسوز، مردمی و انقلابی دانست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: برخی از مسئولان به مردم وعده‌هایی را می‌دهند که هرگز عملی نیست و این عملکرد و این طرز برخورد با مردم با اصول اسلامی منافات دارد.

امام جمعه سنندج گفت: یکی از مشکلاتی که امروز مردم را سخت در فشار قرار داده است، گرانی و تورم در سطح جامعه است، به گونه‌ای که بخشی از جامعه از تأمین نیازهای اولیه خود عاجز هستند.

ماموستا رستمی تأکید کرد: متاسفانه برخی افراد، آزادی را مترادف با بی‌قیدی و بی‌حجابی معنا می‌کنند، که اینگونه نیست، بلکه آزادی همان کرامتی است که خداوند به انسان‌ها داده است، بنابراین ضروری است که به خوبی مواظب ترفندهای دشمنان در این مورد باشیم.