بازدید دکتر احمدی فرماندار مریوان از مجموعه فنی حرفه ای ۲۲گولان دکتر احمدی فرماندار شهرستان مریوان بهمراه معاون برنامه ریزی فرمانداری و تنی چند از مدیران ادارات با حضور در مرکز آموزش و فنی و حرفه ای این شهرستان ضمن دیدار با کارکنان و مربیان از کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای مرکز بازدید در […]

بازدید دکتر احمدی فرماندار مریوان از مجموعه فنی حرفه ای ۲۲گولان

دکتر احمدی فرماندار شهرستان مریوان بهمراه معاون برنامه ریزی فرمانداری و تنی چند از مدیران ادارات با حضور در مرکز آموزش و فنی و حرفه ای این شهرستان ضمن دیدار با کارکنان و مربیان از کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای مرکز بازدید در جریان روند فعالیت های مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرماندار مریوان در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت مهارت آموزی در جامعه، بر لزوم اجرایی شدن این مهارتها در سطح جامعه تاکید نمود.

فرماندار مریوان در ادامه افزود ؛مهارت آموزی و آموزش عملی افراد جویای کار در شرایط کنونی جامعه بسیار ارزشمند و مهم است ضمن اینکه می توان به عنوان زکات علمی و زکات دانش تلقی کرد ، عاملی مهم برای اشتغالزایی و کسب و کار است.

احمدی گفت؛ با توجه به شرایط کنونی، شهرستان نیازمند به آموزش های مهارتی و فنی است چراکه اشتغالزایی یکی از دغدغه های اصلی و بیکاری به عنوان یک موضوع حاد درآمده است.

دکتر احمدی همچنین احیای صنایع دستی سنتی با استفاده از ظرفیت مربیان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان را خواستار شد.

فرماندار مریوان، توجه به کسب و کارهای نوین را با استفاده از فضای مجازی در ایجاد فرصتهای شغلی بسیار مهم ارزیابی کرد.

اصلانی رئیس‌ مرکز آموزش فنی و‌ حرفه‌ای شهرستان نیز ضمن تشریح روند آموزش‌های فنی و‌ حرفه‌ای و ارائه گزارش تعداد آموزشگاه‌ها و کارآموزان این مرکز، به طرح مشکلات موجود پرداخت‌.

https://eitaa.com/farmandari_marivan