تجلیل مدیرعامل بانک دی از اقدام شایسته کارمند این بانک در پی رسانه ای شدن اقدام شایسته کارمند بانک دی برای خدمت رسانی به یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، مدیرعامل این بانک از این حرکت شایسته تقدیر به عمل آورد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، چندی پیش تصویری در فضای مجازی […]

تجلیل مدیرعامل بانک دی از اقدام شایسته کارمند این بانک

در پی رسانه ای شدن اقدام شایسته کارمند بانک دی برای خدمت رسانی به یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، مدیرعامل این بانک از این حرکت شایسته تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، چندی پیش تصویری در فضای مجازی منتشر شد که طی آن یکی از کارمندان شعبه ستارخان بانک دی در راستای تکریم یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، اقدام به خدمت‌رسانی ویژه به این جانباز کرد. پس از انتشار این ویدئو و بازتاب مثبت آن در فضای مجازی و رسانه ای کشور مدیر عامل بانک دی طی مراسمی از اقدام شایسته این کارمند تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم که  با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، علیرضا قیطاسی مدیرعامل این بانک با اشاره به بازتاب مثبت اقدام حرفه‌ای و دلسوزانه همکار شعبه ستارخان در تکریم یکی از مشتریان جانباز این شعبه که تحسین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را در پی داشت، گفت: انجام چنین کاری نه تنها یک وظیفه سازمانی و حرفه‌ای، بلکه یک عمل ارزشمند دینی و ملی بود.

مدیرعامل بانک دی با بیان این که تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگ سازمانی کارکنان این بانک است، گفت: فلسفه وجودی بانک دی، خدمت رسانی هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.

گفتنی است در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای هیات عامل بانک برگزار شد، از «فرناز فرید مهر» همکار شعبه ستارخان و «مینا مسرور طاهری» همکار شعبه ونک که عملکرد قابل تقدیری در تکریم جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران و همراهی با مشتریان داشته اند، قدردانی شد.