همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین فراخوان پویش ملی «سرباز حسینم» با مشارکت کودکان حسینی در کرمانشاه اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایکنا از کرمانشاه، همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین فراخوان پویش ملی «سرباز حسینم» با مشارکت کودکان حسینی در کرمانشاه اعلام شد.این پویش به همت مرکز توسعه فرهنگ و […]

همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین فراخوان پویش ملی «سرباز حسینم» با مشارکت کودکان حسینی در کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایکنا از کرمانشاه، همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین فراخوان پویش ملی «سرباز حسینم» با مشارکت کودکان حسینی در کرمانشاه اعلام شد.
این پویش به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تشویق و ترغیب کودکلن و نوجوانان به مشارکت در پیاده‌روی اربعین و افزودن شور و شوق این حرکت فرهنگی برگزار می‌شود.
کودکان و نوجوانان برای شرکت در این پویش می‌توانند با ارسال فیلم از لب‌خوانی سرود «سرباز حسینم»، ارسال عکس از نقاشی‌های اربعین و تهیه و ارسال فیلم از مداحی‌های خود در این پویش ملی که با همکاری اپلیکیشن ماهک برگزار می‌شود، شرکت کنند.
پویش «سرباز حسینم» از پانزدهم شهریور تا هشتم مهرماه در بستر نرم افزار ماهک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن باید این اپلیکیشن را نصب کنند.
آثار ارسالی توسط کاربران بعد از تأیید به نمایش عموم در خواهد آمد.
یادآور می‌شود، کودکان و نوجوانان می‌توانند از پیاده‌روی اربعین و موکب‌های مسیر راه در کشور ایران و عراق عکس گرفته و یا با موضوع اربعین نقاشی بکشند و در ماهک بارگذاری کنند