مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی عصر دیروز به یک شهروند مشهدی شناسایی شده و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،محمدرضا دبیری مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: عصر روز جمعه دو […]

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی عصر دیروز به یک شهروند مشهدی شناسایی شده و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،محمدرضا دبیری مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: عصر روز جمعه دو ضارب مسلح سوار بر خودروی پراید مشکی یک شهروند را با اسلحه کمری هدف قرار دادند و متواری شدند که با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی محل اختفای دو ضارب مسلح شناسایی شد و هر دو تروریست به هلاکت رسیدند.

محمد رضا دبیری افزود: با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی ظرف چند ساعت محل اختفای این دو مزدور شناسایی و آنها محاصره شدند و در پی درگیری دو جانبه، هر دو ضارب مسلح کشته و دو نفر از نیروهای حافظ امنیت نیز مجروح شدند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه خبرهای تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: در محل اختفای این عناصر مسلح مقداری سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.