کمک های مردمی به سیستان و بلوچستان ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال رسید پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت:با گذشت ۹ روز از پویش همدلی و مهربانی هلال احمر تا امروز، میزان کمک های نقدی هموطنان کردستانی به مردم مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان به ۱ میلیارد و ۴۶۰ […]

پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت:با گذشت ۹ روز از پویش همدلی و مهربانی هلال احمر تا امروز، میزان کمک های نقدی هموطنان کردستانی به مردم مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان به ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلالی افزود:این کمک‌ها به صورت کارت به کارت و یا واریز واریز به شماره حساب واریز شده است.
وی عنوان داشت:پویش “همدلی و مهربانی” با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد:ایستگاه های جمع آوری کمکهای مردمی توسط شعب در شهرستان های سطح استان، جهت جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی برپا بوده و هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۱۱۲ واریز کنند.