با حضور جمعی از مسئولین بهره‌برداری از ۶ پروژه آبرسانی در شهرستان کارون انجام شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سعید کعبی فرماندار کارون گفت: پروژه‌های نصب فیلتراسیون تصفیه خانه شهدای کوت عبدالله و طرح آبرسانی به چهار روستای بخش مرکزی در شهرستان کارون را افتتاح و به بهره […]

با حضور جمعی از مسئولین بهره‌برداری از ۶ پروژه آبرسانی در شهرستان کارون انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سعید کعبی فرماندار کارون گفت: پروژه‌های نصب فیلتراسیون تصفیه خانه شهدای کوت عبدالله و طرح آبرسانی به چهار روستای بخش مرکزی در شهرستان کارون را افتتاح و به بهره برداری رساندیم و همچنین عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی و ۵ منطقه شهری را آغاز کردیم که از پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان کارون هستند.

او میگوید: در این افتتاحیه عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۷ روستای دارای تنش آبی و ۵ منطقه شهری شهرستان آغاز شد که به ۵۰ هزار نفر خدمات رسانی می‌شود.

فرماندار کارون گفت: ۳۵ کیلومتر اجرایی شبکه و خط اصلی لوله پلی اتیلن، نصب و راه اندازی ۶ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی با اعتبار ۴ میلیلراد تومان از مشخصات فنی و اعتبارات این طرح است.

به گفته او طرح‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی استان، با هدف آبرسانی پایدار و باکیفیت به جمعیتی بالغ بر ١۵٠ هزار نفر در سطح شهرستان است