هزاران شهروند انگلیسی روز شنبه در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تداوم بحران هزینه‌های زندگی و قتل یک جوان سیاهپوست به دست پلیس انگلیس؛ دست به تظاهرات زدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،تجمع کنندگان در برایتون در شعارهای خود فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و بر لزوم اعمال فشار دولت انگلیس برای […]

هزاران شهروند انگلیسی روز شنبه در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تداوم بحران هزینه‌های زندگی و قتل یک جوان سیاهپوست به دست پلیس انگلیس؛ دست به تظاهرات زدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،تجمع کنندگان در برایتون در شعارهای خود فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده و بر لزوم اعمال فشار دولت انگلیس برای توقف اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی تاکید کردند. آن‌ها همچنین علاوه بر اهتزاز پرچم فلسطین، پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که روی آن‌ها جملاتی درباره ضرورت اجرای عدالت در فلسطین و پایان دادن به خشونت و آپارتاید اسرائیل نوشته بود.
این درحالیست که تنش‌ها بین گروه‌های مسلح فلسطینی و نظامیان صهیونیست در روزهای اخیر افزایش یافته و در تازه‌ترین تحول با یورش اشغالگران به نابلس ده‌ها فلسطینی زخمی و کشته‌ شده‌اند. چندی پیش حسام زملط نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در لندن درباره تبعات تشدید اوضاع در کرانه باختری هشدار داد و تصریح کرد: زمان آن رسیده که اسرائیل به دلیل جرائمی که مرتکب شده پاسخگو شناخته شود و جهان در حمایت از اجرای عدالت برای فلسطینیان جدی رفتار کند.
هم زمان در لندن هزاران تن از اقشار مختلف مردم در اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور و قتل کریس کابا جوان سیاه پوستی که دو ماه پیش به دست پلیس کشته شد فریاد عدالتخواهی سردادند.