ولایت‌فقیه در سال ۱۳۸۸ از رأی مردم دفاع کرد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: در تاریخ ثبت می‌شود آن مرجعی که در برابر این دیکتاتوری مدرن ایستاد ولایت‌فقیه و امام خامنه ای عزیز بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح امروز در اجتماع مردمی گرامیداشت یوم‌الله نهم دی، […]

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: در تاریخ ثبت می‌شود آن مرجعی که در برابر این دیکتاتوری مدرن ایستاد ولایت‌فقیه و امام خامنه ای عزیز بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح امروز در اجتماع مردمی گرامیداشت یوم‌الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان انقلاب اصفهان  با بیان اینکه در طول تاریخ درخشان تشیع اصفهان نگین این تاریخ بوده است، اظهار کرد: اصفهان در طول سال‌ها مرجع بصیرت بوده و این شهر برای همه مردم دنیا جذابیت داشته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اصفهان جذابیت‌های علمی و معنوی داشته است و این آثار تاریخی و سابقه تاریخی بیانگر این ادعا است.

*:بصیرت اصفهانی‌ها و مردم ایران محصول عمل به روایت نورانی ثقلین است

وی با بیان اینکه مردم اصفهان یک روز زودتر از مردم اصفهان در هشتم دی‌ماه ۱۳۸۸ به میدان آمدند، اظهار کرد: بصیرت اصفهانی‌ها و مردم ایران محصول عمل به روایت نورانی ثقلین است؛ این روایت تابلو من و شماست و گمراهی تا زمانی که در پناه قرآن و عترت باشیم از ما به‌دور است و مردم اصفهان همیشه این‌گونه بوده‌اند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه کتاب انقلاب اسلامی قرآن مجید است، عنوان کرد: بصیرت محصول تدبیر در قرآن کریم است؛ مقام معظم رهبری یک فقیه، عالم و رهبر قرآنی است و کلیدواژه‌هایی هم که مطرح کردند همه از قرآن گرفته شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: نفوذ، نفاق، تمدن اسلامی، بصیرت و فتنه کلیدواژه‌هایی است که از قرآن گرفته شده است.

*مسیر طولانی انقلاب اسلامی نیاز به بصیرت دارد

تویسرکانی با اشاره به مسیر نورانی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به انسان حیات طیبه می‌دهد و جهانیان را از عدالت، صلح، پیشرفت و علم بهره‌مند می‌کند و راه طولانی در پیش دارد.

وی با بیان اینکه این راه طولانی نیاز به بصیرت دارد، اذعان کرد: یک منبع بصیرت ما قرآن است، ما اگر به دنبال استمرار انقلاب اسلامی هستیم باید برای بصیرت یک حساب جداگانه و عظیمی باز کنیم و این قرآن می‌تواند جوان ما را از منجلاب فضای مجازی رها بخشد و ملت ما را از فتنه‌های عجیب‌وغریب دشمن نجات دهد و کسی که با قرآن آشنا است به پدیده‌های اجتماعی که نگاه می‌کند، دچار یأس، بی‌تفاوتی و یاس و ناامیدی نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: این راه همه ما را محتاج قرآن می‌کند و بر همین اساس مقام معظم رهبری به استناد ده‌ها حدیث نقل شده از وجود ائمه معصومین به قرآن توصیه کرده‌اند.

تویسرکانی با اشاره به آیات ۲۰۴ تا ۲۰۹ سوره بقره، عنوان کرد: این آیات باطن فتنه ۸۸ را نشان می‌دهد که این افراد سخت‌ترین و بدترین دشمنان یک نظام دینی هستند که باطن خودشان را رو نمی‌کنند؛ اما قرآن کریم بابصیرت این باطن را رو می‌کند.

*آن مرجعی که در برابر این دیکتاتوری مدرن ایستاد ولایت‌فقیه بود

وی با بیان اینکه این جریانی است که به اسم مردم با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی به جنگ مردم و اسلام آمده است، تأکید کرد: شمایی که دم از رفراندوم می‌زنید چرا در سال ۸۸ رأی مردم را به چالش کشیدید و به جنگ رأی مردم و جمهوریت آمدید و در تاریخ ثبت می‌شود آن مرجعی که در برابر این دیکتاتوری مدرن ایستاد ولایت‌فقیه و امام خامنه ای عزیز بود.

  • ولایت‌فقیه در سال ۱۳۸۸ از رأی مردم دفاع کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ولایت‌فقیه در سال ۱۳۸۸ از رأی مردم دفاع کرد، گفت: در سال ۸۸ آن موج بصیرت افزا از اصفهان شروع شد و به همه کشور کشیده شد؛ اما این افراد با دروغ جوانان ما را فریب دادند و دم از تقلب زدند.

تویسرکانی با اشاره به نصیحت‌های مقام معظم رهبری به این افراد، گفت: اما این افراد به پشتیبانی آمریکا و صهیونیست جهانی مغرور بودند و امروز پس از ۱۴ سال مشکلاتی داریم که در اثر آن فتنه بوده است و این تحریم و مشکلات در اثر ضربه‌های آن فتنه بود.

  • فتنه ۸۸ به دنبال آن بود که ایران دوباره زیر سلطه استکبار جهانی دربیاید

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه این فتنه به دنبال آن بود که ایران دوباره زیر سلطه استکبار جهانی دربیاید؛ اما خداوند به برکت سیدالشهدا (ع) این را نخواست، عنوان کرد: این افراد در ششم دی‌ماه ۱۳۸۸ به خیمه امام حسین (ع) حمله کردند و مردم باطن این افراد به‌خوبی فهمیدند و دو روز بعد از عاشورا به میدان آمدند.

وی دررابطه‌با وظیفه امروز ما، گفت: راه رسیدن به همه خیرات تمسک به قرآن و ولایت است و ما برابر نجات از فتنه‌های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم؛ ولایتی که امروز می‌توانیم به آن تمسک پیدا کنیم ولایت‌فقیه است که سخن او سخن معصومین است کلام او کلام معصومین است و هر چه مطرح می‌کند قرآن و عترت است و با تبعیت و وحدت و همبستگی ما این مسیر را ادامه می‌دهیم.

تویسرکانی در پایان گفت: ما دلیل برای یاس و ناامیدی نداریم و باید به سراغ افرادی که شبهه دارند برویم و با آن‌ها صحبت کنیم؛ اینها خرمشهرهای ما هستند که ذهن آن‌ها به اشتغال دشمن درآمده و باید آن‌ها را از دشمنان پس بگیریم.